Een eind en nieuw begin

24 september 2015 - Sint Jansteen, Nederland

22 September zal voor mij een gedenkwaardige dag blijven. 's Morgens kom ik binnen op het werk en vind een aantal foto's en slingers aan de muur. Leuk dat mijn collega's dit voor mij hebben gedaan.20150922_07143820150922_07145220150922_07150220150922_07151320150922_071528Om half 8 moet ik bij mijn leidinggevende komen om de laatste verplichtingen mbt het uit dienst gaan door, te nemen. Ik teken. Om 9 uur ga ik mijn workstation wegbrengen zodat deze leeggemaakt kan worden. Ik kan nu niet meer werken. Om half 11 zorg ik ervoor dat voor de laatste keer mijn toegangspasje de slagboom omhoog zal laten gaan.20150922_104355 Ik parkeer mijn auto op de parkeerplaats net buiten de poort en loop terug naar de bedrijfsbewaking om mijn pas en autopassen in te leveren. Het is voorbij. Maar nee. Het is een begin van een nieuw leven welke ik tegemoet ga. Gisteren 23 september heb ik in de Ovall bal mijn afscheidsreceptie gehad.Leuk samenzijn met de mensen waar ik zo lang mee samen hebt gewerkt. Natuurlijk een praatje aan moeten horen over wat ik goed en verkeerd gedaan heb ik in die 26 jaar en 8 maanden. haha. :-)  Dounja en ik vonden het een leuke laatste samenzijn met mijn collega's. Dank voor de leuke cadeau's. Ze zullen goed besteed worden.

DSC00994DSC00995DSC00997DSC00998DSC00996DSC00999DSC01000DSC01001DSC01002DSC01003DSC01004DSC01005DSC01006DSC01007DSC01008DSC01010DSC01012DSC01011DSC01009​ Het weggaan van de collega's vond ik niet leuk.Ik had het wel een beetje moeilijk.Het was echt over.

Deze week is het voor Dounja en mij een week van afscheidnemen. We nemen beide afscheid van werk en familie. Dounja geeft vandaag 24 september in Hulst haar laatste cursus voor de Weight Watchers. Komende dinsdag zal ze die in Terneuzen geven. Aanstaande zaterdag zullen we naar Roermond gaan om Dounja haar moeder nog 1 keer in Nederland te zien voordat we vertrekken. Ze wordt dan 75 jaar. Ze krijgt van ons een ipad waar we Skype op zullen installeren zodat zij regelmatig nog met ons zal kunnen spreken. We vinden het beide een zware week. De komende maand zullen we hard moeten gaan werken om alles in orde te brengen om op 29 oktober te kunnen gaan vertrekken naar ons nieuwe vaderland. Vanaf morgen zal ik de groot aantal dozen welke boven staan naar de garage moet gaan brengen. We willen het huis toch nog een beetje aan kant hebben voor volgende week zaterdag. Het is dan open huizendag. Wie weet zal er dan nog de kijker komen die ons huis wilt kopen. Wanneer ons huis niet verkocht wordt,zullen we het gaan laten verhuren door de Woon Coach welke in Terneuzen zit. Zij zullen ervoor zorgen dat ze een huurder voor ons huis vinden welke netjes met ons huis zal omgaan. Er zullen geen Polen en/of wiet planten in ons huis komen.

1. Eva Behrens:
    24 september 2015
    Ja, graag op de hoogte houden. Leuk!!!
  2. Fred:
    25 september 2015
    Leuk verslag Freddy, en mooie foto's erbij.
    Hoop nog veel van deze verhalen te lezen als je eenmaal in Zweden bent.
    Van Lilian en mij het allerbeste toegewenst in jullie nieuwe vaderland en hoop dat jullie veel succes hebben met jullie b&b.
    groeten vanaf het warme Curacao
  3. M. Suurmeijer:
    28 september 2015
    Leuk verslag van je laatste dag op het werk. Kan me indenken dat dat heel wat losmaakt. Veel sterkte komende week met alles en ik hoop veel van je te horen als jullie in Zweden zijn. Kan voor ons veel betekenen over een paar jaar is het voor ons ook zover!!!