Dag 9.

29 december 2014 - Docksta, Zweden

Goeie morgen. Vanmorgen zijn we beide om 08.30 uur wakker geworden. We ontbijten. Het is nog 2 dagen tot het einde van het jaar. We hebben beide veel meegemaakt. Er is ook veel in ons leven veranderd. Vele indrukken opgedaan. We hebben grote beslissingen die noodzakelijk zijn voor onze toekomst, genomen We weten dat we er toch nog niet zijn. Ons huis staat nu te koop. Nog maar een paar weken en er zijn al 2 bezichtigingen geweest. We moeten na onze terugkomst zo snel mogelijk op zoek naar een huurhuis. We willen een huurhuis in west Zeeuws Vlaanderen tot in Axel accepteren. Een beetje centraal blijven voor mijn werk,sport en Dounja haar activiteiten. Dounja start de dag na onze terugkomst met haar coaching bedrijf. Ze kan dus vandaag wat werken aan haar website. Mijn werk gaat gewoon door. Niets bijzonders voor mij. Dus ik zal wat extra moeten gaan doen om ervoor te zorgen dat ook de dagelijkse dingen gewoon z'n doorgang kunnen vinden.
Het is nu 11.30 uur en we zitten nog steeds in onze pyjama. Lekker. We doen helemaal niets vandaag. We vonden het gisteren een indrukwekkende dag. De extreme kou, een "lange" rit naar Marc , om 16.00 uur al in de donkerte naar huis gaan. Onze biologische klok wordt toch behoorlijk beïnvloed. We gaan enkel vanmiddag onze schone was bij Jeltsje ophalen. We zien verder wel. Het is wel iets minder koud dan gisteren. Overmorgen zal de temperatuur al weer rond het vriespunt zijn. Wat een verschil op een paar dagen. Ook dat is Zweden.
We hebben nog wortels , courgette en aardappelen in de koelkast. Ik rasp alles. Daarna even lekker scheren en douchen. Dounja maakt vervolgens gezonde pannenkoeken klaar. Een late lunch om 14.30 uur.
Ik sta versteld van wat ik allemaal op kan schrijven op een dag dat we niets doen. Haha.
Jeltsje komt rond 16.00 uur onze schone was brengen. Nu moeten we er helemaal niet meer uit. We hebben dus geen foto's gemaakt. Oeps.
Ik heb wat kaarsjes aangedaan. Zo zitten we dan voor de rest van de avond. Misschien kijken we straks nog even naar het Nederlandse nieuws en de sport op de televisie. Tot morgen

1. Ingrid boeye:
    30 december 2014
    lekker relaxed, maar filosoferen over de toekomst is best een intensieve bezigheid. als jullie terug zijn maar eens bijkletsen!