Dag 10.

30 december 2014 - Docksta, Zweden

Goeie morgen. We waren beide om 07.30 uur wakker en konden niet meer slapen. Nog even heerlijk bij elkaar gelegen. Maar na een tijdje lag het niet zo goed meer in dat eenpersoons bed. Ik moest eruit. En terug naar boven liggen had ik geen zin meer in. Dounja is vervolgens terug in slaap gevallen. Ik ben wat spelletjes op de iPad gaan doen. Toch wel leuk om nog online met iemand thuis te spelen. Dounja wordt om 09.15 uur weer wakker. We ontbijten weer met warme appel.
We gaan rond 12.15 uur te voet naar Docksta om ons afval weg te gooien en boodschappen te doen. Het dooit. De druppels lopen van het dak af. We hebben onze das, handschoenen en muts thuis gelaten. Het is bewolkt. Wat opvallend. Eergisteren zagen we nog -25 graden en nu deze dooi.  Wow Edith Piaf Non Je Ne Regrettte Rien. Andrea Bocelli & Sarah Brightman Time To Say Goodbye. Het geluid schroeven we even op.
Rond 13.00 uur zijn we terug. Het is zelfs op bepaalde plekken op ons terras glad. Ik heb het laatste sneeuw er wat afgeschoven. Dounja zegt dat het zo charmant is dat we beide in onze lange onderbroek op de bank zitten. haha  Ze gaat weer wat werken. Ze moet nog wat doen om volgende week weer aan de Weight Watcherscursussen te kunnen beginnen. De Top 2000 staat weer aan. Leuk om via WiFi mee te kunnen kijken.
Rond 18.00 uur maakt Dounja een salade klaar. We eten gezond. Om 19.00 uur kijken we naar het 3e deel van 50 jaar André van Duin.
Morgen gaan we naar Xander en Elza in Fålasjö. We blijven bij hun om oud en nieuw te gaan vieren. We hebben geen tijd afgesproken. We kunnen op het gemak wakker worden. We hebben geen tijd dat we weg moeten gaan. We gaan onderweg toch nog naar een te koop staand huis kijken.
Dounja stapt net nog even naar buiten. Het is nu nog warmer dan vanmiddag. Ik ben benieuwd hoeveel sneeuw er morgen nog zal liggen. Hopelijk zal het niet glad zijn. We kijken naar de tv vanavond. Morgen de laatste dag van het jaar.

DSC00665DSC00664DSC00663DSC00662DSC00660