29 oktober. Inpakken en vertrekken.

29 oktober 2015 - Sint Jansteen, Nederland

Opnieuw slecht geslapen. We staan om 06.30 uur op. Voor de laatste keer onder onze lekkere douche. Die zal ik toch wel missen. We gaan de spullen die we nu al mee willen nemen in de auto zetten. Ik eet yoghurt. Maar de koelkast is reeds uit sinds gisteren. Niet lekker. We pakken de televisie en het kastje eronder ook in de folie en de bubbeltjesfolie. Rond 10.00 uur staan we klaar. De vrachtwagen zou rond 13.00 uur komen. Dus dat wordt wachten. Alle auto's zijn uit de straat weg. Ik heb dit aan de buurtbewoners gevraagd. Een vriend komt ons helpen met inladen. De vrachtwagen komt om 14.30 uur. We zijn pas om 18.30 uur klaar. Wat hebben we toch veel spullen. Vier uren constant aan het inpakken. We nemen afscheid van onze vriend. Ook weer emotioneel. Hij heeft mooie foto's gemaakt. Om 19.00 uur vertrekken we. Eerst naar Stekene. We gooien de tank vol. Onderweg stoppen we om wat te eten. Om 21.00 uur komen we aan in Vianen. We overnachten bij Van der Valk. Wel te rusten. Morgen moeten zullen we 9 uren onderweg zijn. We hopen goed te slapen.

ja vrachtwagen eersteja vrachtwagen tweedeja vrachtwagen vijfdeja3ja4ja5ja6ja7ja8ja9ja10ja11ja12ja twee voorlaatstja ena voorlaatstja derde voorlaatstja vrachtwagen derdeja voorlaatstSleutel brievenbus

1. Eva Behrens:
    30 oktober 2015
    Goeiemorgen! De klus is geklaard. Wat een monstertocht ... zo lang wachten en zo laat klaar. Jullie zullen wel helemaal gaar zijn. Maar, nog 'even' doorrijden en overmorgen zijn jullie er. Kan jullie alleen maar veel sterkte wensen, geen regen en vorst is nog niet te bekennen op jullie route. Goede reis, groeten, Eva
  2. Gonny:
    30 oktober 2015
    Eindelijk is de tijd echt aangebroken, een heel goede voorspoedige reis naar Fredrika!
    Groeten, Gonny
  3. Freddy Lauret:
    30 oktober 2015
    Dank je wel dat je ons volgt.