Vrijdag 30 oktober. De eerste avond in Zweden.

30 oktober 2015 - Malmö, Zweden

Op weg naar ons nieuwe thuisland. Om 07.00 uur worden we wakker. Lekker ontbijten. Om 08.30 uur vertrekken we. Om 10.30 uur rijden we Duitsland binnen.Duitsland binnenrijden Het zit toch een beetje tegen met doorrijden. Veel wegwerkzaamheden en een grote file door een kettingbotsing.Kettingbotsing Het is een mooie dag. Veel zon.Bord Puttgarden De laatste 75 km in Duitsland begint het mistig te worden. Het wordt kouder. Om 16.45 rijden we de boot in Puttgarden op.Boot Puttgarden Rond 17.30 uur komen we aan in Rødby in Denemarken. Nog ongeveer 2 uur door Denemarken om in Malmö aan te komen. Om 19.30 uur verlaten we de tunnelTunnel Oresund om op de Öresundsbrug SverigeBrug Zweden binnen te rijden. Rond 19.45 uur komen we aan in Malmö in Park Inn hotel. We zien en horen weer bekends. ICA Stormarknad en de Zweedse taal. Idol op tv. Ik ben de s niet vergeten,want zo heet het programma in Zweden. Het was een lange dag. Maar we zijn regelmatig gestopt vandaag en de 3 kwartier rust op de boot was aangenaam.

1. Eva Behrens:
    31 oktober 2015
    Nu zijn jullie er! Heel leuk de foto's tussen de tekst. - Vandaag, zaterdag, zullen jullie wel naar Uppsala rijden. Het is misschien best rustig op de weg, want het is Alla helgons dag, een 'verplichte' feestdag. - Hele goede voortzetting van de reis. Groeten, Eva
  2. Gonny:
    31 oktober 2015
    De wegwerkzaamheden en een file van 35 km door een ongeval vielen ons twee weken geleden ook al zo tegen toen we na een vakantie in Nederland weer naar Zweden reden. Gelukkig ging het bij jullie wel sneller en waren tegen achten in Malmö, wij toen om half twaalf. Gelukkig voor jullie! Vandaag de hele dag weer noordwaarts! Gelukkig goed weer en schone wegen. We kijken uit naar het volgende bericht. Groeten, Gonny