2e dag

5 oktober 2014 - Odense, Denemarken

​De tweede dag. 5 oktober. Om half 6 waren we wakker. Na even wakker liggen zijn we weer in slaap gevallen tot 8 uur. Even inpakken en om 9.00 uur is het ontbijt. Een heerlijk ontbijt. Volgens WW(weight watchers) zegt Dounja.20141005_094016 Na een goed gesprek gehad met de vriendelijke eigenaresse hebben we gelijk maar een afspraak gemaakt voor een nacht op de terugreis. We hebben tijdens het ontbijt de WiFi code gekregen. Alle berichten van Facebook binnengehaald. Ik heb Mari en Sabrina ingelicht dat we eraan komen. Om 10 uur zijn we vertrokken. De MIO zegt dat we om 15.00 uur bij hun zullen zijn. Dit is natuurlijk zonder stops. We zijn van plan om foto's te gaan maken van de grote brug in Denemarken en natuurlijk van de brug/tunnel tussen Denemarken en Zweden. De grote brug in Denemarken is mooi en indrukwekkend.DSC02260DSC02259 DSC02262Voor de brug/tunnel stappen we uit de auto om foto's te maken. Nee. Uitstappen is niet mogelijk. DSC02270DSC02273DSC02278DSC02282We rijden Zweden binnen om 11.45 uur. Om 12.00 uur nemen we een stop bij Burger King. Ik neem een ijsje. Dounja enkel een cola. We doen nog "gezond". DSC02287Na anderhalf uur stoppen we opnieuw even om te tanken en wat te eten in Hässleholm(lees : Hessleholm). Het tweede bakje pastasalade en een paar broodjes eten we op. Bekend terrein doet zich verschijnen op de MIO. Borås(lees : Boroos). Daar zijn we al een paar keer meer op vakantie geweest.Nog 200km te gaan. Dit is ongeveer nog ruim 2 uur. Met de stops die we al gehad hebben, is dat nu kwart voor 5. Op 100km van Mari en Sabrina komen we de eerste waarschuwing en flitspaal tegen.DSC02296 DSC02297Je wordt op tijd gewaarschuwd. Maar als je dan toch nog te hard rijdt,zal de boete ook heel hoog zijn. Ik kan niet zeggen hoeveel,want we hebben die gelukkig nog niet gehad. Nog 1 uur te gaan. Zo rond 17.00 uur zullen we er zijn. Nog een half uur. We zijn in Borås(lees : Boroos).DSC02302 En inderdaad we zijn om 17.00 uur aangekomen. Een klein stukje mis gereden. Sabrina heeft ons aan de bushalte in Älmestad(lees : Elmestad) opgehaald. Leuk huis.DSC02305 Heel groot. Gezellig met kun kletsen. We hebben heerlijk gegeten. Om 23.00 uur naar bed gegaan.

Nog een paar losse foto's tijdens de rit.DSC02303DSC02300DSC02299DSC02285DSC02269

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade